Jul 25, 2012

aBnorMaL

suatu saat dalam perjalanan hidup,pasti ada saat dan ketika di mana diri terasa terasing dari dunia maya..jasad mungkin berada bersama tetapi jiwa hilang entah ke mana..ya,aku tahu sujud pada-Nya adalah jalan yang terbaik..

pengalaman hidup benar benar menyedarkan aku buat seketika..tidak ada benda yang kekal di dunia..kita hanya insan yang menumpang di muka bumi ini..apa yang aku pelik sekarang ialah genre aku telah berubah seketika..mungkin disebabkan faktor peredaran masa..atau mungkin juga orang sekeliling..namun selagi membawa kepada kebaikan,tidak salah teruskan..

kadangkala diri sendiri pun susah aku nak fahami..tambahan pula isi hati orang lain..titik tolak jatuh bangun bersama buat aku terfikir..adakah aku layak bersama kamu semua..kamu semua banyak membantu serta menolong aku di kala aku perlu bantuan dan pertolongan..tetapi aku tidak dapat melakukan benda yang sama buat kamu semua..

aku cuba menjadi yang terbaik untuk kamu semua..mungkin aku belum cukup baik di saat ini..mungkin ada pengajaran dan hikmah di sebalik semua ini..buat masa sekarang,i felt like there is no one in my cycle..the emptiness have take over myself lately..sometimes i do laugh and jokes..sometimes i don't feel anything..i miss the old time when i don't have to think about anything..as clean as the newborn babies..


when words aren't just enough to explain everything then come the tears..it's really help sometimes..